Suffer the Little Children
S4 A21: Boulet misstänker att hon håller på att bli sjuk medan Romano retar sig på Bentons och Cordays romans. Del Amico återupptar en relation med sitt ex och Ross tar hjälp av Hathaway i hopp om att rädda den heroinberoende bebisen från sin mammas klor.