Surviving Mars
S1, A2: Forskare kan snart ha gjort drömmen om att resa till Mars verklighet, men hur kommer vi att leva när vi kommer dit? Hur kommer vi att möta våra grundläggande mänskliga behov av föda, vatten och tak över huvudet på en planet känd för sina karga ytförhållanden, höga strålningsnivåer och giftiga jord?