Becoming Martian
För att överleva på Mars måste vårt art utveckla hur vi äter, dricker och bygger våra hem. Måste vi också utveckla våra gener?
Surviving Mars
Forskare kan snart ha gjort drömmen om att resa till Mars verklighet, men hur kommer vi att leva när vi kommer dit? Hur kommer vi att möta våra grundläggande mänskliga behov av föda, vatten och tak över huvudet på en planet känd för sina karga ytförhållanden, höga strålningsnivåer och giftiga jord?