Sweet Dreams
S2 A5: Allison drömmer om en gammal vän från gymnasiet och bestämmer sig för att hitta henne. Samtidigt ber en man om distriktsåklagarens hjälp för att hitta sin dotter som varit försvunnen i en vecka.