The Arbiter of Truth
S1 A1: Åtta andraårsstudenter anländer till college för att hitta pappan till en student i deras studentbostad: den tidigare brottslingen Larry Ray. Snart blir Ray deras nionde rumskamrat - och lockar in dem i en farlig kult.