The Chronicles of Hernia
S1 A5: Läkarna Dubrow och Nassif åker till Virginia för att träffa en ung kvinna med kraftigt deformerade bröst. När läkarna ska hjälpa en musiker som är född utan ett öra anlitar de en före detta förklädnadsspecialist från CIA.