Botched By Nature
Doktor Terry Dubrow och doktor Paul Nastiff reser i USA för att hjälpa människor med visuella missbildningar de är födda med. Med sin expertis kommer läkarna att försöka förändra de drabbades liv och ge dem chansen att leva ett normalt liv.
Doktorerna Paul och Terry åker till Las Vegas för att hjälpa en ung kvinna vars autoimmuna sjukdom har deformerat hennes bröst.
This Little Piggy Went to Surgery
Paul och Terry reser till Texas för att träffa en kvinnlig krigsveteran som har fått missbildningar efter ett blixtnedslag. Vi får även träffa en kvinna som har en felplacerad tå på vardera fot.