Botched Bariatrics
Holy Moly
AliceJean har sex navlar efter en misslyckad borttagning av magbandet. Tvåbarnsmamman Simone söker hjälp för sina okontrollerbara kräkningar.
Christinas misslyckade magbandsoperation gjorde det omöjligt för henne att svälja fast föda. Dr Caplin hjälper en patient efter misslyckad bukkirurgi.