Stuck
Vibrator in the Rectum
Brittany hamnar på akuten efter att ha fått in ett föremål i en pinsam öppning. Buddy kommer till Dr Carothers med en insekt i örat, och Wynnston är spetsad av ett stort splitter.
A Hairy, Toothy Teratoma
En gravid Kayla förs till akuten med buksmärtor, men det Dr Crawford upptäcker är chockerande. Och Mary har en fingernagel i örat.