Bad Hair Day
Patienter med extrema hårrelaterade medicinska problem uppsöker läkarna Angie Phipps, Meena Singh och Isha Lopez för att få genomgå livsförändrande behandlingar.
Gettin' Wiggy With It
Efter Jamies könsbyte behöver hon Dr Angies hjälp för att slippa sina peruker. Neshias kroppshår orsakar sår som vätskar och hon hoppas att Dr Meena kan hjälpa henne.
Dr Angie träffar Holly som är en patient med en hårrelaterad hemlighet och behöver hjälp. Samtidigt kämpar Dr Meena för att hjälpa Devin att behålla sin extrema kroppsbehåring.
Dr Angie behandlar Laura, en kanadensiska som har ett uppseendeväckande problem. Och Dr Isha får en sniff av en patient som lider av "illaluktande hårsyndrom".