The Bad Foot Clinic
Toe Be or Not Toe Be
En mor och son lider av samma sällsynta genetiska sjukdom som orsakar konstant smärta. Att operera bort en tå kan vara enda lösningen för en av dem.
Marion och Kenny förklarar krig mot otäcka fotknölar. De bekämpar också envisa vårtor, envisa förhårdnader och nagelsvamp.
Sharons illaluktande fötter förpestar hennes och hennes mans liv. Men för Marion är konstiga dofter, vårtor och krokiga tår en del av vardagen.
Fotterapeuten Marion behandlar Elaine som blev retad som barn pga sina simhudsfötter. Hon hoppas att en operation kan göra slut på 65 år av lidande.