The Dusty Truck 'n' Donut Muster
Rachel och Sarah åker ut på vischan till den lilla staden Goondawindi för årets Dusty Truck 'n' Donut Muster-fest. De lockas av chansen att vinna en köttbricka och få en glimt av Trent, stjärnan i TV-serien "Outback Trent".