YOLO
Maddison's Birthday Party
Rachel är inbjuden till sin före detta skolkamrat Maddisons fest och tar med sig sin BFF Sarah. Ska Rachel lyckas få en selfie med Maddison, och kan Sarah undkomma helvetet med att inte ha varit bland de inbjudna?
The Dusty Truck 'n' Donut Muster
Rachel och Sarah åker ut på vischan till den lilla staden Goondawindi för årets Dusty Truck 'n' Donut Muster-fest. De lockas av chansen att vinna en köttbricka och få en glimt av Trent, stjärnan i TV-serien "Outback Trent".
Rachel och Sarah åker till Terry Cup där dansare tävlar om att behaga Terry, ett svävande huvud med bestämda åsikter. Deras förhoppningar om en odramatisk upplevelse kommer på skam när Rachel får en skuld på 8 miljoner Terry-krediter.
Rachel och Sarah får höra om en närliggande "bush doof" - ett party ute i ödemarken. Rachel krockar medvetet med bilen så att hon ska få njuta av sköna vibbar och verkligt bra akustik samt vinna en t-shirt från t-shirtkanonen.
Sarah stöter på den ena motgången efter den andra och bestämmer sig för att resa till planeten Bali på semester. Hennes raket kraschar dock på planeten Horoskop där hon möter Stenbocken, hennes eget stjärntecken, och beslutar sig för att hjälpa henne.