Mr. Pickles
Tommy's Big Job
Tommy faller för en ung bondflicka, men hon är inte intresserad av en arbetslös man. Tommy försöker hitta ett jobb.
Father's Day Pie
När mr Goodmans farsdagstårta försvinner ger sig Tommy och ut Pickles för att hitta tjuven, men möter en oväntad varelse i skogen.
Familjen Goodman går på baseballmatch och Tommy hoppas kunna fånga en mycket eftertraktad och rekordbrytande foulboll.
Familjen Goodman åker ut och campar och Tommy får höra den skrämmande legenden om Cheeseman.
Tommy vill anmäla sig till tvållåde-derbyt och möter en gammal raggare som behöver hjälp. Morfar hittar det enda som mr Pickles är rädd för.
Tommy ger sig ut med mr Pickles för att tappa en tand så att han får träffa tandfén. Samtidigt söker Sheriffen efter en grupp efterlysta pedofiler.