Rick and Morty
Rick flyttar hem till sin dotter och hennes familj, men visar sig vara ett dåligt inflytande på sitt barnbarn Morty.
I det här julavsnittet försöker Rick och Morty rädda livet på en hemlös man. Under tiden kommer Jerrys föräldrar på besök och familjen knyter nya band. Gäststjärna är talkshowvärden John Oliver.
Rick och Morty försöker komma till botten med ett mysterium i detta M. Night Shyamalan-inspirerade avsnitt! Gäststjärna är David Cross från TV-serien "Arrested Development".
Rick ger familjen en lösning på deras problem och får tid att vara med på ett äventyr lett av Morty. Låter bra. Bäst att spela in den här, va!