President Curtis
President Curtis tar upp kampen med CIA om en hemlig inspelning och tvingas konfrontera sina egna skelett i garderoben.
Triangle
När ett dött Loch Ness-monster spolas iland måste Curtis, Banks och O'Doyle utreda ett monsterfängelse i Bermudatriangeln.
Curtis blir inbjuden till sitt ex invigningsgala. Banks och O'Doyle måste genomgå en utvärdering på en extern plats.
Efter att han blivit osams med medlemmar ur det egna partiet besöker Curtis Camp David för att hans skicklighet som president ska prövas.