Momma Named Me Sheriff
Hats
När Floyd äter upp Sheriffens hatt tror Sheriffen att ingen kommer att respektera hans ställning utan den.
När Sheriffen får veta att han en gång mobbade en före detta skolkamrat försöker han ställa allt till rätta.
När Sheriffen och vice-sheriff Goodman blir fast i polisbilen vill Sheriffen att de passar på att lära känna varandra bättre.
Sheriffen försöker muntra upp Carl genom att hitta ett botemedel mot flintskallighet. Tommy känner sig ansvarig för att ha äventyrat en astronauts liv.
När Goodman begraver familjens TV stiger den upp ur graven och kräver att få underhållning.