The Shivering Truth
The Nurple Rainbow
Tyvärr sipprar allt i hela universum ut ur Doug Dwyers huvud. Men lyckligtvis kommer alltihop tillbaka hit för att ta dig och bita dig.
Det enda som är hetare än framtiden är nuet, och det enda som är våtare är det stickande glaset av smält syndaförlåtelse som just dämpade trycket mot Tessas ansikte.
Visste du att om du håller din mamma mot örat och lyssnar noggrant så kan du höra din döda far mjukt gråta "mitt barn har blivit tokig"?