Your Pretty Face Is Going to Hell
En plan för att sätta Satans nuna på femcentsmyntet leder till att Gary blir strandsatt i Appalacherna. Friluftsnära upprymdhet följer.
Gary tappar sitt åkallansord på en konsert. Den som hittar det kommer att ha fullständig kontroll över Gary. Osund upprymdhet följer.
Gary återvänder till skolbänken för att hjälpa en dramagrupp i high school att sätta upp en musikal som förhärligar Satan. Akademisk upprymdhet följer.