Los Espookys
The Exorcism
Seriepremiär. Fyra vänner - Renaldo, Andres, Ursula och Tati - startar ett nytt företag baserat på sin gemensamma kärlek till skräck och låter Renaldos farbror Tico hjälpa dem med marknadsföring.
Los Espookys hjälper en underhållskrävande forskare att väcka utomjordingar till liv. Samtidigt är de splittrade kring Biancas manus.
Säsongsavslutning. Andres och Ursula får planera en falsk dröm åt en insomniapatient och Renaldos make-up-färdigheter sätts på prov i L.A.