Hazbin Hotel
Radion tog död på videostjärnan
V: Vox, Velvette och Valentino styr sitt hörn av helvetet utan konkurrens, men Alastors återkomst kan ändra på det. Samtidigt sätter en ny hotellgäst Angels tålamodet på prov.
Angel hinner inte med både sitt arbete och sin tid på hotellet. Charlie bestämmer sig för att imponera på Angels chef med sin prinsesstitel.
Charlie har svårt att be sin pappa Lucifer om hjälp. Under tiden ställer ett oväntat besök till problem på hotellet.
Charlie och Vaggie beger sig till himlen för att prata med Adams chef. En oväntad återförening ger Angel tillfälle att visa hur långt han har kommit.