Hit-Monkey
En japansk snöapa ger sig ut på en hämndjakt i Tokyos undre värld tillsammans med spöket efter en amerikansk lönnmördare, och blir den berömda ”mördare av mördare”.
Monkey och Bryce bryter sig in i ett toppsäkerhetsfängelse för att ta fast en mystisk fånge kallad The Accountant (Revisorn). De måste slå sig fram bland psykotiska fångar, en sadistisk fängelsedirektör och fängelsets farligaste superskurk.
De fyra cheferna i Yakuzan tvingas samarbeta och utfäster ett enormt pris på Monkeys huvud. Stadens farligaste mördare jagar Monkey över hela Tokyo för att kunna inhämta belöningen. För att överleva jakten behöver Monkey och Bryce mer än vapen – de måste samarbeta.