S1, A4: Monkey och Bryce bryter sig in i ett toppsäkerhetsfängelse för att ta fast en mystisk fånge kallad The Accountant (Revisorn). De måste slå sig fram bland psykotiska fångar, en sadistisk fängelsedirektör och fängelsets farligaste superskurk.