Kite Man: Hell Yeah!
Pilot, Hell Yeah!
När Lex Luthor hotar att stänga det beryktade sunkhaket Noonan's försöker skurkparet Kite Man och Golden Glider rädda det.
Grand Reopening, Hell Yeah!
Inför Noonan's nyöppning försöker Golden Glider hålla sams med Kite Mans nyrekrytering.
En restaurangkedja med skurktema öppnar på andra sidan gatan, just som Kite Man och Golden Glider stressar över nästa steg i sin relation.
Kite Man får äntligen höra om Golden Gliders barndom medan de inreder lägenheten. Bane råkar resa tillbaka till 1980-talet.
Samtidigt som Kite Man, Golden Glider och Bane försöker sig på en räddningsaktion på The Pit handskas med Malice med två oväntade besökare.