Harley Quinn
Harley Quinn har lämnat Jokern en gång för alla och försöker klara sig själv som Gotham Citys brottsdrottning.
Til Death Do Us Part
Harley Quinn försöker klara sig själv i Gotham. Med hjälp av Poision Ivy försöker hon tillskansa sig en stol vid ondskans största bord: Domedagslegionen!
Harley inser att hon behöver ett följe för att kunna locka till sig Legionens uppmärksamhet och försöker värva skurkarna dr Psycho och Clayface.
Superskurken Harley Quinn har skaffat sig ett följe, så nu behöver hon en ärkefiende. Hon strävar efter Batman men får i stället ynglingen Robin, vilket får hela den undre världen att skratta åt henne.
Harley går igenom en paralyserande identitetskris. Gänget måste ta sig in - och ut - ur hennes hjärna med hjälp av dr Psychos telepatiska krafter, vilket är lättare sagt än gjort.
När en kupp går snett blir Clayface av med en arm, vilken används som bevisföremål av kommissarie Gordon, men också som nyckelvittne mot Harley och gänget.