S1, A5: De fyra cheferna i Yakuzan tvingas samarbeta och utfäster ett enormt pris på Monkeys huvud. Stadens farligaste mördare jagar Monkey över hela Tokyo för att kunna inhämta belöningen. För att överleva jakten behöver Monkey och Bryce mer än vapen – de måste samarbeta.