SMILING FRIENDS
Desmond's Big Day Out
Ett litet företag som är hängivna åt att sprida glädje i världen får en enkel förfrågan om att hjälpa en kvinnas olycklige son att le igen – men jobbet visar sig vara mer komplicerat än vad det verkar.
När en patetisk räka ber om hjälp efter att ha blivit dumpad av sin sanna kärlek har Pim och Charlie väldigt olika uppfattning om hur situationen bör hanteras. Dessutom röstar publiken äntligen om den femte nya leende vännen Smormu.
Pim ger sig ut i skogen på andra sidan vägen för att hämta ved till kontorets Halloweenfest.
Vem är den berömda matmagnaten Simon S. Salty? Varför blev han brutalt mördad i sin egen restaurang? Vem var det som mördade honom, va?
Pim och Charlie lockas in i den mystiska förtrollade skogen av en prinsessa och stöter där på alla möjliga slags vansinniga tecknade figurer.