SMILING FRIENDS Desmond's Big Day Out
S1, A1: Ett litet företag som är hängivna åt att sprida glädje i världen får en enkel förfrågan om att hjälpa en kvinnas olycklige son att le igen – men jobbet visar sig vara mer komplicerat än vad det verkar.