Detroiters
Tim och Sam, två enkla reklamare i Detroit, försöker få ett kontrakt med Chrysler, men det blir katastrof. Deras assistent Lea fixar på egen hand en badkarsreklam. I gästrollerna: Jason Sudeikis och Steve Higgins.
Sam börjar dejta en lokalpolitiker som tror att han är prostituerad. Tim och hans fru inspireras av Sams nya livsstil och försöker rollspela.
Tim och Sam försöker få en Motownlegendar att sjunga jingeln till en reklamfilm för peruker, och Tim måste förlika sig med sin egen begränsade sångröst. Gästskådespelare: George Wallace.