Detroiters Hog Riders
S1, A2: En kund inspirerar Tim och Sam att jobba mindre och leva mer, så de köper en motorcykel istället för firmabilen de behöver. Sen outsourcar de sitt jobb till husets underkvalificerade säkerhetsvakt Ned.