The Freak Brothers
Serien utspelar sig i dagens San Francisco och är baserad på Gilbert Sheltons hyllade seriestripp. Den handlar om fyra cannabisälskande tidsresenärer från sent 1960-tal: Freewheelin’ Franklin, Phineas, Fat Freddy och Fat Freddys katt Kitty.
Phineas blir förälskad i sin drömtjej, men får veta att hon är en sexrobot som programmerats att tillfredsställa Silicon Valley-män vars sociala utveckling stagnerat. Franklin går med i Gretchens bokklubb för att impa på henne.