S1, A6: Phineas blir förälskad i sin drömtjej, men får veta att hon är en sexrobot som programmerats att tillfredsställa Silicon Valley-män vars sociala utveckling stagnerat. Franklin går med i Gretchens bokklubb för att impa på henne.