Mike Judge's Beavis & Butt-Head
Escape Room / Den specielle
Beavis och Butt-Head försöker lösa ett Escape Room, men fastnar i badrummet. / Beavis träffar sin stora hjälte Fire.
Tvättbjörnar stjäl Beavis och Butt-Heads nachos,och pojkarna slår tillbaka./ Beavis misstar en främling för Butthead, och blir sen inte av med honom.
Butt-Head får medicin för sin aggressivitet mot Beavis och blir lite för snäll./ Medelålders Beavis och Butt-Head får slut på ölpengar, så Beavis måste skaffa ett jobb.
Beavis och Butt-Head tar på sig solglasögon, men tror att de är VR-glasögon./ Beavis och Butt-Head blir utelåsta och förstör huset för att ta sig in.