Beavis And Butt-head Do America
Beavis ,& Butt-heads har blivit bestulna på sin älskade TV - vilket tvingar dem ut i världens mest hysteriska filmdebut och som bara bevisar vad miljoner av fans redan visste: Beavis och Butt-head är KUNGAR!