Clerks
Den legendariska indiefilmen som startade Kevin Smiths karriär och fick både kritiker och publiken att hylla dess råa energi, överdrivna komedi och hip-filmmusik. CLERK utspelar sig under en vild dag i livet hos ett par överarbetade försäljare och innehåller vass humor och en oavbruten rad av oförutsägbara shoppare, inklusive popkulturikonerna Jay och Silent Bobs debut.