YOLO The Terry Cup
S1, A4: Rachel och Sarah åker till Terry Cup där dansare tävlar om att behaga Terry, ett svävande huvud med bestämda åsikter. Deras förhoppningar om en odramatisk upplevelse kommer på skam när Rachel får en skuld på 8 miljoner Terry-krediter.