Teenage Euthanasia
Begravningsbyrån Tender Endings drivs av farmor Baba, farbror Pete, Trophy och Trophys tonårsdotter Euthanasia (Annie). När Annie var nyfödd rymde Trophy, och är nu tillbaka som ett lik som ska begravas - men återuppstår från de döda.
Nobody Beats The Baba
Baba är fast besluten att vinna en balsameringsvätsketävling. För det måste han besegra Trophys tidigare bästis och numer ärkefiende Sophie Turner.
Trophy och Baba blir gripna och tävlar om en benådning i realityserien Top Felon. Pete försöker lära Annie att gråta.
Annie måste passa Trophys skrevskalbaggar och Baba blir svartsjuk när Pete får en ny vän.