Royal Crackers
Tragedin är ett faktum när Theodore Hornsby den äldre, familjepatriark och grundare av Royal Crackers, hamnar i "superkoma".
Royal Crackers mest vinstdrivande fabrik står inför en hälsoinspektion, men när en helt ny och sträng inspektör dyker upp måste teamet jobba extra hårt för att se till att Fabrik 37 håller måttet.
När Theos gamla karismatiska vän och forna bandkamrat oväntat dyker upp vid familjens Hornsbys residens drabbas Stebe av en fullskalig identitetskris.
En sabbad födelsedagsfest får Theodore Hornsby den äldre att dra sig till minnes en bekymmersam händelse från förr.