Birdgirl
ShareBear
Judy ingår partnerskap med ett företag inom teknikterapi och avslöjar företagets djupaste hemligheter.
Judy upptäcker att hennes kontorsbyggnad lever och antagligen försöker döda henne.
Judy upptäcker att en produkt som hennes far uppfunnit gör hål i henne — och inte metaforiska sådana.