She-Hulk: Attorney at Law
En normal mängd ilska
Jen Walters värld vänds upp och ned efter att hon efter en osannolik olycka får superkrafter.
Supermänsklig lag
Jen anlitas av en advokatbyrå men måste jobba som She-Hulk och representera en komplicerad klient.
She-Hulk representerar Emil Blonsky, The Abomination, men frigivningsprövningen går inte som tänkt.
She-Hulks nya klient Wong stämmer en trollkarl för obehöring användning av magikonsten.
She-Hulk upptäcker att Titania äger namnet ”She-Hulk” och stämmer henne för varumärkesintrång.
Jen är tärna på en väns bröllop, stressfyllt, och ännu mer p.g.a. unika She-Hulk-problem.