S1, A1: Rachel är inbjuden till sin före detta skolkamrat Maddisons fest och tar med sig sin BFF Sarah. Ska Rachel lyckas få en selfie med Maddison, och kan Sarah undkomma helvetet med att inte ha varit bland de inbjudna?