S1, A5: Rachel och Sarah får höra om en närliggande "bush doof" - ett party ute i ödemarken. Rachel krockar medvetet med bilen så att hon ska få njuta av sköna vibbar och verkligt bra akustik samt vinna en t-shirt från t-shirtkanonen.