The Jewel in the Crown
S11 A21: Teamet undersöker en kropp som hittats på en glasåtervinning med en diamant nedtryckt i käken. Den franska inspektören Rousseau kommer till teamet med en anklagelse mot Marquis De Chaussin som visar sig vara offrets man.