The Miracle Worker
S5 A10: Det är julafton och Benton portar Romano från en operation när det visar sig att han har druckit alkohol. Corday äter middag med sin nya kille och Carla gör ett uppskattat besök på sjukhuset. Ross följer med Hathaway och hennes familj till kyrkan.