The Second Act
S4 A3: När Frankie plötsligt får sparken från Ehlert Motors bestämmer hon sig för att inte upprepa sina tidigare misstag genom att ta första bästa jobb, utan i stället gå en teknisk utbildning för att skaffa sig en riktig karriär.