This Is All We Are
S2 A10: Säsongsfinal. Thackery lyssnar inte på Zinbergs råd på Mt. Sinai och väljer istället ett dramatiskt och riskabelt alternativ. Cornelia och Henry överväger framtiden efter ett oroväckande avslöjande om släkten.