Tony Alamo Ministries Cult
S1 A1: Alamo Christian Foundation gav en gång i tiden hopp till unga människor som sökte mening. Men när Susan Alamo dör, så avslöjar Tony sin mörka sida och vänder sig mot anhängarna.