Upptäckten
S1 A1: En actionspäckad äventyrsserie. Tre syskon upptäcker att deras föräldrar är hemliga spioner för en byrå som beskyddar miljön, och bestämmer sig för att också bli spioner för att kunna hjälpa dom i hemlighet.