Uppdrag: Spion
The Discovery
Tommy, Nikki och Daniel får reda på att deras föräldrar är hemliga miljöspioner.
Snooping Around
Syskonen bildar en insatsstyrka, som de kallar Spyders, och upptäcker ny information om Goodman.