USS Pennsylvania
S6 A15: Det är bråttom att försöka stoppa Teddys plan. Motiv avslöjas och övertygelser sätts på prov när Morgan och hans allierade tar sig in i den strandade ubåt som innehåller Teddys massförstörelsevapen.